ТОП рекламодавці

Індустріальний Телевізійний Комітет публікує дані по основним рекламодавцям в телебаченні за результатами 2010, 2011 та 2012 років.

 

Основні рекламодавці прямої реклами та спонсорства в 2012 році 

В якості рекламодавців в 2012 році виступило близько 1600 компаній, що розмістилися прямою рекламою та 3000 компаній із спонсорським розміщенням. Окремими таблицями ми публікуємо ТОП 100 рекламодавців, оскільки їх сумарна частка від всього значення Wgrp% за 2012 рік дорівнює:

  • Для прямої реклами – 76,9%
  • Для спонсорства – 87,3%

 

Серед основних рекламодавців прямої реклами тут слід виокремити, в першу чергу:

Серед основних рекламодавців спонсорства слід виокремити, в першу чергу:

 

⃰⃰ Дані дослідження телевізійної аудиторії, що здійснює компанія GFK Ukraine, представлені ІТК. Правовласником ліцензії на софт є також ІТК. Дані по ТОП 100 рекламодавців розраховані за 2010, 2011, 2012 рр. для вибірки: населення віком 4 роки й старше, що проживає на всій території України, для 2 груп рекламодавців: 1) які розміщують пряму рекламу на ТБ, 2) які розміщують спонсорство на ТБ. Ієрархія ТОП 100 побудована на основі показника WGrp% (Weighted Gross Rating Points) – зважений пункт рейтингу – умовна одиниця при продажу телереклами; означає загальну кількість глядачів, які побачили рекламний ролик компанії (рекламодавця в даному випадку), що приведений до 30-секундного еквіваленту. Ins – загальна кількість виходів реклами. Детальніше в глосарії GFK або ІТК.

Конференція «Медіаправо» - фахова конференція, метою як