Програма сертифікованого курсу з медіавимірювань

Телебачення
1-ша лекція

21.05.2012
початок о 19:00

Тема: Вимірювання ТВ аудиторії: про технології та не тільки

Лектори: Володимир Іщенко, Координатор Технічного Комітету ІТК, та Анна Муравйова, менеджер по роботі з клієнтами, GfK Ukraine

План лекції:

  1. Історія вимірювань.
  2. Світові гравці  та їхні продукти на ринку вимірювань аудиторії.
  3. Принципи електронних вимірювань ТВ аудиторії на прикладі України.
  4. Робота з учасниками Панелі.
  5. Результати вимірювань: інструменти для пост-аналізу та планування.
  6. Актуальні запитання вимірювання: новинки та тенденції.

Телебачення
2-га лекція

23.05.2012
початок о 19:00

Тема: Способи оцінки ефективності розміщення програми в ефірній сітці каналу

Лектор: Орест Білоскурський, керівник департаменту маркетингу, аудиторій та комунікацій StarlightMedia

План лекції:

  1. Набір показників та їх визначення для оцінки програм.
  2. Інтерпретація показників.
  3. «Підводні камені» кожного показника.
  4. Практична реалізація – всебічна оцінка ефективності програми в ефірній сітці з використанням програмного забезпечення МаркДата.
  5. Вплив анонсування на показники ефективності програми.
  6. Методи порівняння показників ідентичних програм на різних ринках вимірювання (Україна, Росія).
  7. Позапанельна оцінка ефективності – доефірна оцінка.

Телебачення
3-тя лекція

28.05.2012
початок о 19:00

Тема: Застосування даних досліджень ТВ панелі при плануванні і закупівлі рекламних кампаній

Лектор: Михайло Страшний, Партнер, Інститут Медіа Аудиту

План лекції:

  1. Телевізійний ринок України очима медіаспеціаліста. Сьогодні, знайомлячись зі статтями та прес-релізами, ми сприймаємо як норму наявність в них таблиць/графіків, рейтингів, часток. Надійно увійшли в роботу можливості порівняння телевізійних каналів та телевізійного контенту. Пропонуємо ближче ознайомитись с джерелом та звітами. Як зазвичай презентують ТВ ринок медіаагенції.
  2. Роль медіавимірювань на етапі підготовки річного медіаплану. Якими даними користуються агенції при плануванні активності в розрізі року та телевізійних каналів. Характеристики та особливості ТВ каналів.
  3. Дані, які необхідні для підготовки стратегії переговорів та оцінки шоп листів ТВ каналів. Роль медіавимірювань при розрахунку цільового СРР.
  4. Телевізійний Buying що це? Щоденна робота з Markdata в рамках розміщення ТВ реклами запланованих компаній, їхній контроль та корекція. Аналізи телеперегляду, цільової аудиторії та програмінгу.
  5. PostBuy та аналіз ефективності. Співставлення планів та реального розміщення по виходам, аналіз причин відхилень. Розрахунок фінальної вартості. Оцінка виконання задач в рамках GRP’sReach.
  6. Оцінка спонсорства – це надто просто чи поле битви агенції і ТВ каналу? Використання даних медіавимірювань під час оцінки спонсорських пакетів.

Телебачення
4-та лекція

30.05.2012
початок о 19:00

Тема: Лояльність глядацької аудиторії як оцінка привабливості програмного продукту/ТВ каналу

Лектор: Юлія Кахановська, провідний фахівець зі стратегічної аналітики, Телерадіокомпанія «Україна»

План лекції:

  1. Підходи до виділення лояльних глядачів каналу/програми: час, частота перегляду тощо.
  2. Вклад аудиторії лояльних глядачів у показники каналу/програми.
  3. Дублювання аудиторії каналів, міграція між каналами.

Телебачення
5-та лекція

06.06.2012
початок о 19:00

Тема: Якісні дослідження ТБ аудиторіі: основні підходи до "знайомства" з глядачем

Лектори: Анна Плєщ, керівник відділу досліджень та розвитку, та Марія Діденко, аналітик відділу досліджень та розвитку, Телеканал «1+1»

План лекції:

  1. Визначення задачі дослідження та розробка методологічного підходу до її вирішення.
  2. Структура дослідницького інструментарію медіааналітика: опис та оцінка можливостей стандартного набору «трекінг + adhoc».
  3. Класичні vs авторські методології сегментації медіааудиторії. Досвід використання Needscope та Ropper – реальні недоліки та переваги для дослідження ТВ ринку. Покрокова процедура розробки авторського підходу до сегментації.
  4. Оцінка ефективності якісних методик для дослідження медіааудиторії: грамотне складання опитування, специфіка використання проективних технік на ФГД, особливості кодування відкритих запитань тощо.
  5. Методики до- та пост-ефірного тестування контенту: потенціал застосування результатів на кожному з етапів виробництва.
  6. Онлайн-дослідження: питання репрезентативності, найбільш релевантні ситуації застосування.

Інтернет
1-ша лекція

11.06.2012
початок о 19:00

Тема: Особливості медіапланування та оцінка ефективності рекламних кампаній в Інтернеті

Лектор: Іван Дубинський, Директор проекту Opinion, InMind

План лекції:

  1. Короткий опис характеристик української інтернет-аудиторії.
  2. Мультивикористання – головна особливість аудиторії уанету, яка впливає на медіапланування.
  3. Можливості панельного дослідження для медіапланування в Інтернеті.
  4. Методи аналізу та робота з цільовими аудиторіями за споживчими характеристиками.
  5. Оцінка ефективності медійних рекламних кампаній. Перехід від унікальних відвідувачів та хітів до охоплення цільової аудиторії та частоти контакту.

Радіо
1-ша лекція

13.06.2012
початок о 19:00

Тема: Як вивчають радіовимірювання: Україна та міжнародний досвід

Лектори: Радіокомітет НАМ, та Олександр Міняйло, менеджер по роботі з клієнтами, GfK Ukraine

План лекції:

  1. Історія вимірювання радіо.
  2. Основні методи вивчення радіослухання. Переваги та недоліки кожного методу.
  3. Дослідження радіо: актуальний міжнародний досвід та вирішення проблем.
  4. Особливості дослідження українського ринку радіо: детальний опис проекту.

Зовнішня реклама
1-ша лекція

18.06.2012
початок о 19:00

Тема: Принципи вимірювання та використання даних у плануванні, оцінці та продажу рекламних кампаній

Лектор: Смоляр Сергій, Директор Doors Consulting

План лекції:

  1. Історія вимірювань.
  2. Світові гравці та їхні продукти на ринку вимірювань аудиторії.
  3. Результати вимірювань: інструменти для пост-аналізу та планування.
  4. Актуальні запитання вимірювання: новинки та тенденції.

*В програмі можливі зміни

Заповнити анкету учасника