Діяльність

Круглий стіл: «Перспектива ринку ТБ реклами на 2009 рік»

Круглий стіл «Перспектива ринку ТБ реклами на 2009 рік» відбувся 12 грудня 2008 року.

Метою круглого столу було обговорити і зрозуміти перспективи рекламних ТБ бюджетів, враховуючи перспективи розвитку економіки та споживання на 2009р.

До участі було запрошено телеканали-учасники ІТК, основних рекламодавців на ТБ (P&G, Lever, Colgate-Palmolive, Sun Interbrew, MTC, L’Oreal, Shwarzkopf&Henkel, Benckiser, Nestle, Kyivstar), сейлз-хауси, рекламні агенції (топ-10 за версією ВРК).

 

Фотогалерея

Конференція «Медіаправо» - фахова конференція, метою як