Діяльність

ТВ панель

Основна мета дослідження телевізійної аудиторії - отримання надійних репрезентативних даних про перегляд телеканалів в Україні

Панеллю називається група людей, що відібрана для проведення дослідження. Суть панельного дослідження полягає в тому, щоб безперервно отримувати протягом деякого періоду часу інформацію від кожного з учасників панелі. Інформація збирається щосекунди. Домогосподарства, що беруть участь в дослідженні, відбираються за спеціальною методикою.

Завдяки тому, що обрані домогосподарства за своїми соціально-демографічними та технічними (тип прийому телесигналу, телевізійне обладнання та ін.) характеристиками відтворюють структуру населення України, вони формують розгорнуту картину телеперегляду всіма глядачами країни.

Робота ТВ панелі здійснюється за допомогою спеціальної технології. В кожному домогосподарстві, що бере участь в дослідженні, встановлюється спеціальний пристрій - піплметр. Він під’єднується до кожного телевізора і за його допомогою реєструється перегляд кожного члена домогосподарства (у віці від 4-х років).

Клієнтами ТВ панелі є телеканали, сейлз-хаузи, рекламні агенції. Дані дослідження телевізійної аудиторії, які отримуються в результаті роботи ТВ панелі, є важливим інструментом для оцінки ефективності програмування ТВ-каналів, аналізу аудиторії програм та рекламних повідомлень.

Дослідження з вимірювання телевізійної аудиторії проводиться в більшості країн з розвинутим телевізійним ринком.

З 2002 року по 2013 рік оператором ТВ панелі була міжнародна дослідницька компанія GfK Ukraine.

Протягом 2002-2007 років GfK Ukraine вимірювала телевізійну аудиторію в містах України з населенням більше 50 тис. мешканців (загалом 92 міста). ТВ панель складалась із 1,6 тис. домогосподарств

З 2008 по 2013 роки географія телевізійних вимірювань розширилася і включала також міста з населенням менше 50 тис. осіб та села. Учасниками ТВ панелі були 2,5 тис. домогосподарств чи 6,5 тис. глядачів у віці від 4 років, які мешкають в 354 населених пунктах по всій Україні.

З 2014 року Індустріальний Телевізійний Комітет (ІТК) надає ринку дані дослідження телевізійної аудиторії (ТВ панель), яке на замовлення ІТК готують дослідницькі компанії Nielsen та Комунікаційний Альянс. Телевізійна панель базується на загальнонаціональній вибірці з 2 840 домогосподарств, з яких 1 900 домогосподарств розташовані в містах з населенням більше 50 тис. і 940 домогосподарств в містах з населенням менше 50 тис. та селах.

Для побудови вибірки ТВ панелі використовуються контрольні параметри, набір характеристик осіб та домогосподарств, що впливають на поведінку глядачів:

  • Типологія домогосподарств (для домогосподарств)
  • Регіон х Розмір населеного пункту (для індивідів та домогосподарств)
  • Розмір Домогосподарства (для індивідів та домогосподарств)
  • Регіон х Розмір Домогосподарства (для індивідів та домогосподарств)
  • Регіон х Ієрархічний тип прийому телевізора (для індивідів та домогосподарств)
  • Кількість телевізорів (для індивідів та домогосподарств)
  • Стать х Вікова група (для індивідів)
  • Регіон х Вікова група (для індивідів)
  • Регіон х Стать (для індивідів)

Для оцінки розміру телевізійної аудиторії України та визначення розподілу контрольних параметрів використовуються дані Державної служби статистики України та спеціального дослідження, що проводиться Київським міжнародним інститутом соціології (Установче дослідження) на замовлення Індустріального Телевізійного Комітету.

 

Про Nielsen

Компанія AC Nielsen – світовий лідер в області телевізійних вимірювань. Вимірює 40% світової глядацької поведінки аудиторії в 36 країнах у 78 000 домогосподарствах. Має найсучасніші технології збору і обробки даних.

Конференція «Медіаправо» - фахова конференція, метою як