Діяльність

Дослідження телевізійної аудиторії

Основна мета дослідження телевізійної аудиторії - це створення та надання стандартизованої валюти на телевізійному ринку України.

Панеллю називається група людей, що відібрана для проведення дослідження. Суть панельного дослідження полягає в тому, щоб безперервно отримувати протягом деякого періоду часу інформацію від кожного з учасників панелі. Інформація збирається щосекунди. Домогосподарства, що беруть участь в дослідженні відбираються за спеціальною методикою.

Завдяки тому, що обрані домогосподарства за своїми соціально-демографічними та технічними (тип прийому телесигналу, телевізійне обладнання та ін.) характеристиками відтворюють структуру населення України, вони формують розгорнуту картину телеперегляду всіма глядачами країни.

З 2014 року Індустріальний Телевізійний Комітет (ІТК) надає ринку дані дослідження телевізійної аудиторії (ТВ панель), яке по замовленню ІТК готують дослідницькі компанії Nielsen та Комунікаційний Альянс. Договір з Nielsen було укладено на 5 років. Телевізійна панель базується на загальнонаціональній вибірці (за виключенням АР Крим та м. Севастополь з 01.04.2014) з 2840 домогосподарств, з яких 1900 домогосподарств розташовані в містах з населенням більше 50 тис. людей і 940 домогосподарств в містах з населенням менше 50 тис. людей та селах.

 

Детальна інформація про телевізійну панель в Україні доступна на офіційному сайті http://tampanel.com.ua/