Прес-центр

Аналітика

  • 04.042014
    ТОП-30 рекламних брендів на телебаченні з 1 по 31 березень
    Індустріальний Телевізійний Комітет пропонує ознайомитись з переліком ТОП-30 рекламних брендів на телебаченні за період з 1 по 31 березня 2014 року.
  • 04.042014
    40 найкращих програм у березні
    Індустріальний Телевізійний Комітет пропонує ознайомитись з переліком 40 найкращих програм, що транслювалися вітчизняними каналами протягом 1-31 березня 2014 року.
  • 04.042014
    Середні показники каналів за березень
    Індустріальний Телевізійний Комітет підготував короткий звіт по ТОП 10 телевізійних каналів України в період з 2003 по 2013 рр. Основні розрахунки були здійснені для таких аудиторій: населення віком 4 роки й старше, що проживає на території всієї України (Вся Україна); населення віком 4+, міста з населенням більше 50 тис. (50+); населення віком 4+, міста з населенням менше 50 тис. (50-).
  • 04.032014
    ТОП-30 рекламних брендів на телебаченні з 1 по 28 лютого
    Індустріальний Телевізійний Комітет пропонує ознайомитись з переліком ТОП-30 рекламних брендів на телебаченні за період з 1 по 28 лютого 2014 року.
  • 04.032014
    40 найкращих програм у лютому
    Індустріальний Телевізійний Комітет пропонує ознайомитись з переліком 40 найкращих програм, що транслювалися вітчизняними каналами протягом 1-28 лютого 2014 року.
  • 04.032014
    Середні показники каналів за лютий
    Індустріальний Телевізійний Комітет підготував короткий звіт по ТОП 10 телевізійних каналів України в період з 2003 по 2013 рр. Основні розрахунки були здійснені для таких аудиторій: населення віком 4 роки й старше, що проживає на території всієї України (Вся Україна); населення віком 4+, міста з населенням більше 50 тис. (50+); населення віком 4+, міста з населенням менше 50 тис. (50-).
  • 07.022014
    Середні показники каналів за січень
    Індустріальний Телевізійний Комітет підготував короткий звіт по ТОП 10 телевізійних каналів України в період з 2003 по 2013 рр. Основні розрахунки були здійснені для таких аудиторій: населення віком 4 роки й старше, що проживає на території всієї України (Вся Україна); населення віком 4+, міста з населенням більше 50 тис. (50+); населення віком 4+, міста з населенням менше 50 тис. (50-).
  • 07.022014
    40 найкращих програм у січні
    Телевізійний Комітет пропонує ознайомитись з переліком 40 найкращих програм, що транслювалися вітчизняними каналами протягом 1-31 січня 2014 року.
  • 07.022014
    ТОП-30 рекламних брендів на телебаченні з 1 по 31 січня
    Індустріальний Телевізійний Комітет пропонує ознайомитись з переліком ТОП-30 рекламних брендів на телебаченні за період з 1 по 31 січня 2014 року.
  • 13.012014
    Середні показники каналів за грудень
    Індустріальний Телевізійний Комітет підготував короткий звіт по ТОП 10 телевізійних каналів України в період з 2003 по 2012 рр. Основні розрахунки були здійснені для таких аудиторій: населення віком 4 роки й старше, що проживає на території всієї України (Вся Україна); населення віком 4+, міста з населенням більше 50 тис. (50+); населення віком 4+, міста з населенням менше 50 тис. (50-).