Діяльність

Майстер-клас Аннет Айріс: Управління медіакомпанією

За ініціативою Індустріального Телевізійного Комітету 11 листопада 2011 року відбувся майстер-клас автора книги «Управління медіакомпанією» Аннет Айріс.

Аннет Айріс (Annet Aris) викладає курс з медіа-менеджменту для студентів програм MBA, та для керуючих менеджерів медіа-компаній. Крім того, вона є ад'юнкт-професором стратегії в бізнес-школі INSEAD у Фонтенбло (Франція), екс-партнером в компанії McKinsey & Company, однією із засновників компанії German Media Practice. Очолює Міжнародну консультативну раду факультету економіки та бізнес-менеджменту в Університеті Маастріхту і є членом ради директорів фонду Beeld & Geluid в Нідерландах.

«На сьогоднішній день медіакомпанії постійно експериментують з переходом у цифровий світ. Задача полягає не лише в розвитку привабливих цифрових рішень, а перш за все, у розробці довготривалих та прибуткових бізнес моделей. Багато експериментів проводяться з платним доступом до інформації, потоковим відео, VOD (відео на замовлення) тощо. Чи спрацюють дані ініціативи буде залежати від того, чи зрозуміють медіакомпанії принципово нові правила гри…», - розповідає про свій виступ у Києві Аннет Айріс.

Також, ви можете переглянути відео звернення Аннет Айріс до учасників майстер-класу.

Дата: 11 листопада 2011 року

Організатор: Індустріальний Телевізійний Комітет

Місце проведення: Київ, пров. Музейний 10, 2 поверх, конференц-зал

Час: Реєстрація учасників - 9:30. Початок майстер-класу - 10:00. Тривалість - 3 години + 30 хвилинна перерва

Вартість участі: 1950 грн. Кожен учасник отримає книгу «Управління медіакомпанією. Бізнес моделі, технології, стратегії та методи».

Цю книгу ще називають Біблією для професіоналів. Вона представляє собою фундаментальне дослідження практики операційного та стратегічного управління провідних медіакомпаній і описує ключові компетенції, що забезпечують їх конкурентоспроможність на ринку в умовах мінливого бізнес-середовища.