Діяльність
«Сертифікований курс з медіавимірювань»
Сертифікований курс з медіавимірювань розрахований на користувачів даних телевізійної панелі, медіааналітиків, маркетологів, співробітників рекламних агенцій, що займаються стратегічним плануванням, дослідженнями та розміщенням реклами.
Мета курсу: ефективніше використовувати дані медіавимірювань.
Програма курсу 2012 року.
Курс складався з 4 блоків (всього 8 занять):
- Телебачення (5 занять):
- "Вимірювання ТВ аудиторії: про технології та не тільки", Володимир Іщенко, Координатор Технічного Комітету ІТК, та Анна Муравйова, менеджер по роботі з клієнтами, GfK Ukraine,
- "Способи оцінки ефективності розміщення програми в ефірній сітці каналу", Орест Білоскурський, керівник департаменту маркетингу, аудиторій та комунікацій StarlightMedia,
- "Застосування даних досліджень ТВ панелі при плануванні і закупівлі рекламних кампаній", Михайло Страшний, Партнер, Інститут Медіа Аудиту,
- "Лояльність глядацької аудиторії як оцінка привабливості програмного продукту/ТВ каналу", Юлія Кахановська, провідний фахівець зі стратегічної аналітики, Телерадіокомпанія «Україна»,
- "Якісні дослідження ТБ аудиторіі: основні підходи до "знайомства" з глядачем" Анна Плєщ, керівник відділу досліджень та розвитку, та Марія Діденко, аналітик відділу досліджень та розвитку, Телеканал «1+1»,
- Інтернет (1 заняття):
- "Особливості медіапланування та оцінка ефективності рекламних кампаній в Інтернеті", Іван Дубинський, Директор проекту Opinion, InMind,
- Радіо (1 заняття):
- "Як вивчають радіовимірювання: Україна та міжнародний досвід", Радіокомітет НАМ, та Олександр Міняйло, менеджер по роботі з клієнтами, GfK Ukraine,
- Зовнішня реклама (1 заняття):
- "Принципи вимірювання та використання даних у плануванні, оцінці та продажу рекламних кампаній", Смоляр Сергій, Директор Doors Consulting.
Після закінчення повного курсу видається сертифікат.
Завантажити звіт курсу з медіавимірювань травень-червень 2012 року.