Діяльність
Серія вебінарів щодо роботи ТВ панелі
У 2020 році Індустріальний Телевізійний Комітет започаткував серію вебінарів щодо роботи ТВ панелі та ТВ вимірювань в Україні. Основною метою проведення таких заходів є підвищення ефективності надання послуг, ознайомлення представників ринку з інструментами для роботи ТВ панелі, а також сприяння відкритого діалогу в медійній сфері.
Перший вебінар-лекція вібдувся 4 грудня 2020 року на тему: «ТВ панеліст – герой невидимого фронту. Все, що ви хотіли, але боялись спитати про роботу ТВ панелі».
Були розкриті наступні питання:
- Що таке ТВ панель та для чого вона потрібна?
- Принципи побудови панелі та відбору індивідів для участі в ній.
- «Життєвий цикл» панеліста: від моменту першого опитування в Установчому дослідженні до останнього інтерв’ю.
Лектор – Ірина Гребінська, старший аналітик Індустріального Телевізійного Комітету.
Друга лекція ІТК була проведена 11 грудня 2020 року на тему: «Аналіз даних відкладеного дивлення: Markdata».
В ході лекції були розглянуті наступні питання:
- Що таке «відкладене дивлення»?
- Для чого необхідні дані відкладеного дивлення та як вони впливають на загальні показники?
- VOSDAL, Time Shift, Consolidated – складна термінологія простими словами.
- Як аналізувати дані відкладеного дивлення та як це все рахується в Markdata Media Workstation (MMW)?
- Світові бенчмарки.
Лектор – Ірина Гребінська, старший аналітик Індустріального Телевізійного Комітету. Запрошений експерт – Анна Муравйова, Client Service, GfK Ukraine.
Третя лекція ІТК відбулась 18 грудня 2020 року та була присвячена темі «Технологія вимірювання: методи ідентифікації ТВ каналів».
Розглядалися такі питання:
- Що таке «аудіометчинг» та в чому полягає технологія?
- «Чорна скринька»: що та як вимірює піплметр?
- Як розпізнається перегляд в домогосподарстві?
- «Подорож даних»: від ввімкнення телевізора до рейтингу в таблиці.
Лектор – Ірина Гребінська, старший аналітик Індустріального Телевізійного Комітету.
Четверта лекція була проведена 5 лютого 2021 року на тему: «Сегментація глядацької аудиторії за тривалістю перегляду».
Питання, які розглядалися в ході лекції:
- Підходи до сегментації аудиторії: визначення «Light», «Medium», «Heavy» глядачів.
- Можливості Markdata Media Workstation для аналізу L-M-H.
- Аналіз результатів: що можна дізнатись про глядачів.
Лектор – Ірина Гребінська, старший аналітик Індустріального Телевізійного Комітету.
12 лютого 2021 року відбулась лекція на тему: "Conctant panel, daily panel. Специфіка розрахунків MMW".
Було розглянуто наступне:
- Що таке константна та денна панелі в Markdata Media Workstation.
- Принципи обрахунку показиників телеперегляду.
- Особливості аналізу та прогнозування: на що звертати увагу.
Лектор – Ірина Гребінська, старший аналітик Індустріального Телевізійного Комітету.