Про ІТК
Партнери
Ініціатива «Чисте небо»
Ініціатива «Чисте небо» створена влітку 2013 року з метою розвитку в уанеті легального аудіо-візуального продукту і боротьби з сайтами, що поширюють в мережі контент з порушенням права інтелектуальної власності. Її засновниками стали чотири найбільші медіагрупи України – «1+1 Медіа», StarLightMedia, «Медіа Група Україна» і Inter Media Group.
http://legalcontentua.org/uk/Комітет Верховної Ради України з питань гуманітарної та інформаційної політики
Організація займається:
культурно-просвітніцькою діяльністю;
культурно-мистецькою діяльністю;
медійною індустрією, національною кіноіндустрією;
аудіовізуальнім ринком;
рекламною діяльністю;
http://kompkd.rada.gov.ua/Українська Медіа Ліга
Сприяє розвитку суспільства активних, свідомих та відповідальних громадян через підтримку громадських ініціатив; розвитку медійної та інформаційної та суміжних галузей; проводить незаангажовану правову експертизу; здійснює розробку та імплементацію якісного законодавства; освіту; захищає свободу слова та основоположні права людини; опікується розвитком культури
http://https://medialeague.com.uaНаціональна рада України з питань телебачення та радіомовлення
Національна рада України з питань телебачення та радіомовлення - конституційний, постійно діючий колегіальний орган, метою діяльності якого є нагляд за дотриманням законів України у сфері телерадіомовлення, а також здійснення регуляторних повноважень, передбачених цими законами.
http://www.nrada.gov.ua/Nielsen
Nielsen - провідна американська публічна соціологічна маркетингова компанія.
Nielsen проводить маркетингові дослідження, спрямовані на з'ясування переваг споживачів різних товарів, продуктів і послуг.
http://www.nielsen.com/ua/uk.htmlInternational Joint Industry Committees (I-JIC)
Міжнародна Асоціація Об’єднаних Індустріальних Комітетів (I-JIC) включає організації Об'єднаного індустріального комітету, що беруть участь у вимірюванні та дослідженні медіа аудиторії, або залучені до аудиту вимірювань медіа аудиторії.
http://www.i-jic.org/European Media Research Organisations
Європейська асоціація з питань медіа досліджень - це зареєстроване об'єднання, членами EMRO є представники організацій, які проводять вимірювання медіа аудиторій на національному рівні.
Основна мета EMRO - підтримання та розширення контактів між представниками національних організацій, а також стимулювання дискусії для розвитку сфери медіа досліджень.
http://www.emro.org/National Association of Broadcasters
National Association of Broadcasters (NAB) — Національна асоціація телерадіомовників, США.
NAB представляє та захищає інтереси Американських теле- та радіо- мовників, та суб'єктів інших мовних мереж перед Конгресом, Федеральною комісією з питань зв'язку, а також в судах.
http://www.nab.org/European Advertising Standarts Alliance
Європейський Альянс Стандарів Реклами (EASA) - некомерційне об'єднання органів саморегулювання реклами Європейських країн, метою якого є просування і підтримка саморегулювання реклами в Європи, координація розгляду транскордонних зверненнь, забезпечення інформацією та дослідженнями щодо саморегулювання реклами.
http://www.easa-alliance.org/