Прес-центр
Глобальні тенденції:
ТВ вимірювання в світі
-
29.102009Щодо Проекту Закону про внесення змін до деяких законів України щодо податку на політичну рекламу №5248Зокрема, пропонується ввести в рекламне законодавство визначення «політичної реклами»...
-
21.102009До Проекту Закону «Про внесення змін до деяких законів України (щодо посилення контролю продажу алкогольних та тютюнових виробів)» № 5230Законопроект передбачає внесення змін до Законів України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» та «Про рекламу».
-
01.102009Кодекс мофлення OfcomКодифікація законодавства Сполученого Королівства
-
15.092009До Проекту Закону «Про загальнодержавний збір на розвиток театрального мистецтва та кінематографії в Україні» № 4764Проект Закону «Про загальнодержавний збір на розвиток театрального мистецтва та кінематографії в Україні» розроблений з метою швидкого розвитку сучасного та збереження (відновлення) спадщини театрального мистецтва та кінематографії.
-
15.092009Про збір на розвиток національної кінематографії № 2259Законопроектом пропонується встановити порядок справляння та використання збору на розвиток національної кінематографії
-
14.092009Про внесення змін до ст. 31 Закону України “Про телебачення і радіомовлення” щодо зменшення впливу світової економічної кризи на діяльність електронних засобів масової інформації в Україні №5096Асоціація «Індустріальний Телевізійний Комітет» (надалі — ІТК), як асоціація, що об’єднує провідних гравців телерадіоринку України підтримує Проект Закону «Про внесення змін до ст. 31 Закону України «Про телебачення і радіомовлення»
-
23.062009Про внесення змін до Закону України «Про рекламу» № 3081Вважаємо, що визначення «телепродажу», запропоноване проектом закону, не відповідає Європейській конвенції про транскордонне телебачення і не відповідає меті законопроекту – приведення Закону України «Про рекламу»
-
23.062009Про внесення змін до Закону України "Про рекламу" № 3002Законопроектом пропонується внести до Закону України «Про рекламу» зміни, спрямовані на вдосконалення правового регулювання відносин, що виникають у процесі замовлення, виготовлення та
-
23.062009Про внесення змін до Закону України «Про рекламу» (щодо реклами алкогольних напоїв і пива) №1014-2Законопроектом пропонується внести зміни до статті 22 Закону України «Про рекламу», якими пропонується додати пиво та/або напої, що виготовляються на його основі до предмета регулювання статті
-
15.062009Про внесення змін до Закону України «Про телебачення і радіомовлення» (щодо регулювання трансляції програм і передач з платними інтерактивними конкурсами) № 4510Пропозиції Асоціації «Індустріальний Телевізійний Комітет» до Проект Закону про внесення змін до Закону України «Про телебачення і радіомовлення» (щодо регулювання трансляції програм і передач з платними інтерактивними конкурсами) № 4510 від 20 травня 2009 року, автори - Кондратюк О.К., Баграєв М.Г.