Advocacy
Законопроекти
-
15.032012Щодо підвищення безпеки дорожнього руху та регулювання дозвільної системи здійснення міжнародних перевезень пасажирів і вантажів, № 5220-дПроект пропонує внести зміни у статтю ЦКУ про захист інтересів фізичної особи при проведенні фото-, кіно-, теле- та відео зйомок та конкретизувати, термін «зйомка на фото-, кіно-, теле- чи відеоплівку» до «зйомка технічними засобами, що мають функції фото- або кінозйомки, відеозапису, чи засобами фото- або кінозйомки, відеозапису». Також внесено зміни у вимоги до зовнішньої реклами.
-
15.032012Про особливості здійснення закупівель за державні кошти телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів для розповсюдження радіо- та телепрограм (за винятком послуг мобільного зв’язку та послуг доступу до Інтернету), 7363Відповідно до Проекту без застосування процедури державних закупівель можуть здійснюватися закупівлі загальнодоступних (універсальних) телекомунікаційних послуг, телекомунікаційних послуг міжміського та міжнародного зв’язку, які неможливо отримати без надання загальнодоступних (універсальних) телекомунікаційних послуг та телекомунікаційних послуг для потреб телерадіомовлення. Закупівлі цих послуг може здійснюватися шляхом укладання договорів (контрактів). У інших випадках, закупівлі телекомунікаційних послуг за державні кошти повинні здійснюватися відповідно до Закону України «Про здійснення державних закупівель».
-
05.032012Про внесення змін до Закону України "Про рекламу" (щодо вдосконалення контролю за дотриманням законодавства про рекламу) №10138Так, відповідно до Проекту контроль за дотриманням законодавства про рекламу повинні здійснювати спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади у сфері захисту прав споживачів, Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення та Антимонопольний комітет України. Відповідно до чинного законодавства у числі таких органів ще є Міністерство фінансів України, Державна комісія з цінних паперів та фондового ринку та спеціально уповноважений орган виконавчої влади з питань містобудування та архітектури. Незважаючи на те що кількість органів, які повинні здійснювати контроль за рекламою зменшилася – коло їхніх повноважень у Проекті значно розширилося.
-
02.032012Про внесення змін до "Прикінцевих положень" Господарського процесуального кодексу України (щодо захисту прав інтелектуальної власності під час проведення фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу в Україні) №10132Відповідно до Проекту під час організації та проведення фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу в Україні господарський суд вирішуватиме справи про порушення прав інтелектуальної власності УЄФА у семиденний строк. А відповідно до п.5 ч.1 ст.1 Закону України “Про організацію та проведення фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу в Україні”, інтелектуальна власність УЄФА -
-
23.022012Про внесення змін до статті 18 Закону України "Про статус народного депутата України" (щодо виступів народних депутатів на телебаченні і радіо) 10086Відповідно до Проекту, ефірний час для виступу народного депутата на радіо та телебаченні надається між дев'ятнадцятою і двадцять другою годинами.
-
21.022012Про внесення змін до деяких законів України щодо здійснення наглядових повноважень Національною радою України з питань телебачення та радіомовлення 8667Проект пропонує у: ЗУ «Про Національну раду України з питань телебачення і радіомовлення» зафіксувати, що Національна рада здійснює свої наглядові повноваження відповідно до вимог ЗУ «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності»;
-
21.022012Про внесення змін до Закону України "Про інформацію" (щодо забезпечення належних умов для здійснення журналістами, працівниками засобів масової інформації професійної діяльності) 8666Проект пропонує доповнити статтю про акредитацію журналістів, працівників засобів масової інформації. Відповідно до запропонованих змін участь у заходах осіб, щодо яких здійснюється державна охорона, а так само проведення зазначених заходів у приміщенні органів державної влади України та/або на об’єктах, щодо яких здійснюється державна охорона, не є підставою для звуження обов’язків суб’єкта владних повноважень. Мета - запобігти практиці створення суб’єктами владних повноважень, які здійснили акредитацію, штучних перешкод професійній діяльності журналістів та працівників ЗМІ, з мотивів участі у відповідних заходах осіб, стосовно яких здійснюється державна охорона.
-
16.022012Про внесення змін до Закону України "Про захист суспільної моралі" №7132/П1Нагадаємо, що Проектом Закону про внесення змін до Закону України "Про захист суспільної моралі" (№7132 від 15.09.2010, автори: Унгурян П.Я., Мовчан П.М., Григорович Л.С., Царьков Є.І., Самофалов Г.Г., Ващук К.Т., Льовочкіна Ю.В., Олійник В.М.) пропонується:
-
07.022012Про внесення змін до статті 1 Закону України "Про захист персональних даних" щодо сфери дії Закону №9790Відповідно до Проекту, дія цього Закону повинна поширюватися на діяльність суб’єктів господарювання зі створення баз персональних даних та обробки персональних даних у цих базах, які здійснюють (надають послуги):
-
07.022012Про внесення змін до Закону України "Про телекомунікації" (щодо гарантування прав на свободу одержання і передання інформації в Інтернеті) №9795Проект пропонує зафіксувати у ЗУ «Про телекомунікації» норму, яка передбачить, що видалення точно ідентифікованого інтернет-контенту або блокування доступу до нього можливо лише за рішенням суду.