Advocacy

Позиції ІТК

  • 26.052011
    Квотування європейського та національного продукту
    На сьогодні чинне законодавство про телерадіомовлення містить положення, які не зовсім узгоджуються» зі ст. 10 Європейської Конвенції про транскордонне телебачення
  • 28.022011
    Регулювання інтерактивних ігор та вікторин на телебаченні
    Після прийняття Національною радою України з питань телебачення і радіомовлення рішення від 19 березня 2008 р, №576 «Про рекомендації Національної ради щодо трансляції в ефірі телеорганізацій передач, які можуть завдати фінансових збитків телеглядачам», на телерадіокомпанії було покладено новий обов’язок, не передбачений жодним нормативним актом, а саме:
  • 22.022011
    Універсальна програмна послуга («Mustcarry»)
    «Mustcarry», відповідно до міжнародної та єворопейської практики, є обов’язком, яким держава зобов’язує кабельних операторів транслювати (ретранслювати) у своїх мережах певний перелік телевізійних каналів
  • 14.022011
    Квотування європейського та національного продукту
    На сьогодні чинне законодавство про телерадіомовлення містить положення, які не зовсім узгоджуються» зі ст. 10 Європейської Конвенції про транскордонне телебачення (надалі - Конвенція).
  • 10.022011
    Податковий кодекс
    Дуже важливою та значимою подією для економіки України в цілому та й для кожної галузі, зокрема, стало підготовка та прийняття Податкового кодексу України.
  • 09.022011
    Вибори і телебачення.
    Поміж проблем, що стосуються виборчого законодавства та передвиборної агітації, на телебаченні можна виділити наступні, зокрема:
  • 09.022011
    ЗМІ як галузь економіки
    В Україні діяльність ЗМІ регулюється законами «Про друковані засоби масової інформації (пресу) в Україні», «Про інформацію», «Про рекламу», «Про телебачення та радіомовлення» та низкою інших. Не визначений законодавчо залишається статус Інтернету.
  • 08.022011
    Реклама лікарських засобів, медичної техніки, методів профілактики, діагностики, лікування і реабілітації
    Реклама лікарських засобів, медичної техніки, методів профілактики, діагностики, лікування і реабілітації регулюється ст. 21 Закону України «Про рекламу».
  • 07.022011
    Переривання рекламою
    Питання переривання телевізійних програм рекламою регулюються ст. 13 Закону України «Про рекламу». Відповідно до неї реклама повинна розміщуватися у перервах між програмами, передачами.
  • 04.022011
    Мова у програмних концепціях телерадіомовників
    На сьогоднішній день склалася ситуація, коли регулюючий орган у сфері телебачення і радіомовлення - Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення, прийнявши рішення щодо визначення мови передач (програм) у програмних концепціях телерадіокомпаній, фактично порушила положення як найвищого закону України – Конституції України, так і положення інших законодавчих актів України.