Advocacy
Позиції ІТК
-
26.052011Квотування європейського та національного продуктуНа сьогодні чинне законодавство про телерадіомовлення містить положення, які не зовсім узгоджуються» зі ст. 10 Європейської Конвенції про транскордонне телебачення
-
28.022011Регулювання інтерактивних ігор та вікторин на телебаченніПісля прийняття Національною радою України з питань телебачення і радіомовлення рішення від 19 березня 2008 р, №576 «Про рекомендації Національної ради щодо трансляції в ефірі телеорганізацій передач, які можуть завдати фінансових збитків телеглядачам», на телерадіокомпанії було покладено новий обов’язок, не передбачений жодним нормативним актом, а саме:
-
22.022011Універсальна програмна послуга («Mustcarry»)«Mustcarry», відповідно до міжнародної та єворопейської практики, є обов’язком, яким держава зобов’язує кабельних операторів транслювати (ретранслювати) у своїх мережах певний перелік телевізійних каналів
-
14.022011Квотування європейського та національного продуктуНа сьогодні чинне законодавство про телерадіомовлення містить положення, які не зовсім узгоджуються» зі ст. 10 Європейської Конвенції про транскордонне телебачення (надалі - Конвенція).
-
10.022011Податковий кодексДуже важливою та значимою подією для економіки України в цілому та й для кожної галузі, зокрема, стало підготовка та прийняття Податкового кодексу України.
-
09.022011Вибори і телебачення.Поміж проблем, що стосуються виборчого законодавства та передвиборної агітації, на телебаченні можна виділити наступні, зокрема:
-
09.022011ЗМІ як галузь економікиВ Україні діяльність ЗМІ регулюється законами «Про друковані засоби масової інформації (пресу) в Україні», «Про інформацію», «Про рекламу», «Про телебачення та радіомовлення» та низкою інших. Не визначений законодавчо залишається статус Інтернету.
-
08.022011Реклама лікарських засобів, медичної техніки, методів профілактики, діагностики, лікування і реабілітаціїРеклама лікарських засобів, медичної техніки, методів профілактики, діагностики, лікування і реабілітації регулюється ст. 21 Закону України «Про рекламу».
-
07.022011Переривання рекламоюПитання переривання телевізійних програм рекламою регулюються ст. 13 Закону України «Про рекламу». Відповідно до неї реклама повинна розміщуватися у перервах між програмами, передачами.
-
04.022011Мова у програмних концепціях телерадіомовниківНа сьогоднішній день склалася ситуація, коли регулюючий орган у сфері телебачення і радіомовлення - Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення, прийнявши рішення щодо визначення мови передач (програм) у програмних концепціях телерадіокомпаній, фактично порушила положення як найвищого закону України – Конституції України, так і положення інших законодавчих актів України.