Advocacy

  • 16.062011
    Засідання Національної ради 16 червня
    16 червня 2011 року на засіданні Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення, були присутні:
  • 10.062011
    Засідання Юридичного Комітету ІТК призначено на 17 червня
    Засідання Юридичного Комітету ІТК призначено на 17 червня 2011 року, четвер. Початок о 15:00.
  • 09.062011
    Засідання Нацональної ради 9 червня
    9 червня 2011 року на засіданні Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення, були присутні:
  • 01.062011
    Засідання Національної ради 1 червня
    1 червня 2011 року на засіданні Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення, були присутні:
  • 24.052011
    Засідання Національної ради 24 травня
    24 травня 2011 року на засіданні Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення, були присутні:
  • 23.052011
    Професійна конференція для фахівців медіаправа
    27 травня 2011 року конференція «Медіаправо» збере провідних фахівців для обговорення актуальних питань медіаправа в галузі кіно та телебачення
  • 12.052011
    Засідання Національної ради 12 травня
    Сьогодні, «12» травня 2011 року, відбулося чергове засідання Національної ради з питань телебачення і радіомовлення на якому
  • 27.042011
    Засідання Національної ради 27 квітня
    Сьогодні, «27» квітня 2011 року, відбулося чергове засідання Національної ради з питань телебачення і радіомовлення на якому
  • 15.042011
    Оголошено конкурс на цифру
    Сьогодні, «15» квітня 2011 року, відбулося позачергове засідання Національної ради з питань телебачення і радіомовлення на якому
  • 15.022011
    Технології, медіа та комунікації: прогноз компанії "Делойт"
    14 лютого 2011 року фахівці практики ТМТ (Високі технології, медіа та телекомунікації) компанії "Делойт" представляють результати глобальних прогнозів для медіа-індустрії у 2011 році. За словами Саулюса Бакаса, партнера "Делойт", лідера групи спеціалістів з обслуговування підприємств галузі високих технологій, медіа та телекомунікацій, розміщення он-лайн реклами в Україні зростатиме швидшими темпами, ніж ринок реклами загалом. Проте телебачення залишатиметься основним засобом масової інформації в Україні, що формуватиме найбільшу частину бюджетних надходжень. У той же час, на його думку, телевізори, обладнані функцією пошуку, не здобудуть популярності у 2011 році у зв’язку із обмеженим інформаційним контентом.